Αισθητική στα Social Media

Τα κοινωνικά μέσα μπορούν να βοηθήσουν την επωνυμία σας να προσελκύσει
περισσότερους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις και να μεταδώσει το μήνυμά σας
στοχευμένα στο κοινό σας. Αυτός ο οδηγός θα σας διδάξει πώς να χρησιμοποιείτε
πασίγνωστα διαθέσιμα εργαλεία, εφαρμογές, γραφικά και πρότυπα κοινωνικών μέσων
για να δημιουργήσετε την αισθητική της επωνυμίας σας στα κοινωνικά μέσα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να αγαπάτε ή να μισείτε. Ανεξάρτητα από αυτό, πρέπει να παραδεχτείτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φέρνουν πολλές βελτιώσεις στην προσωπική και εργασιακή μας ζωή. Μπορεί να είστε υπεύθυνος κοινωνικών μέσων για μη κερδοσκοπικό οργανισμό, μικρό στούντιο μόδας, μεγάλη επιχείρηση, ανεξάρτητος σχεδιαστής η ακόμα και influencer. Ανεξάρτητα από το ποιος είστε ή τι κάνετε, οι πιθανότητες είναι ότι είναι μέρος της ζωής σας.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Statista.com για τον παγκόσμιο ψηφιακό πληθυσμό από τον Ιανουάριο του 2020, υπάρχουν 3,8 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες κοινωνικών μέσων σε όλο τον πλανήτη. Τα κοινωνικά μέσα είναι κυριολεκτικά παντού γύρω μας!
Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να μεταδώσετε το μήνυμά σας σε περισσότερους ανθρώπους όπου κι αν βρίσκονται, η διαδικασία είναι αρκετά εύκολη. Μπορείτε να ακολουθήσετε μια σειρά από βήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια βελτιστοποιημένη και μοναδική αισθητική για το προφίλ της επιχείρησής σας. Αυτό δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο, σωστά;
Κι όμως, μπορεί να είναι αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα εξηγηθεί το πώς να χρησιμοποιήσετε ευρέως διαθέσιμα εργαλεία, εφαρμογές, γραφικά και πρότυπα κοινωνικών μέσων για να εξάρεται το μήνυμά σας και να δημιουργήσετε την αισθητική της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ας ξεκινήσουμε!

  • Γνωρίστε την Επωνυμία σας

Πριν δημιουργήσετε οτιδήποτε σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook ή το Instagram, πρέπει να γνωρίζετε την επωνυμία σας. Τί σημαίνει αυτό; Πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με τις βασικές σας αξίες, το μήνυμά σας και φυσικά τις κατευθυντήριες γραμμές σας. Τα χρώματα της μάρκας σας πιθανότατα θα καθορίσουν ολόκληρη την εμφάνιση και το στυλ των καναλιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόλις τα έχετε όλα αυτά σε μιά σειρά, μπορούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

  • Έρευνα Αγοράς και Ανταγωνισμού

Το επόμενο έξυπνο βήμα που πρέπει να κάνετε πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε στο διαδίκτυο, επειδή αν κάνετε το ίδιο πράγμα με τον ανταγωνισμό σας, δεν θα ξεχωρίσετε και δεν θα αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες των κοινωνικών μέσων. Επομένως, φροντίστε να ελέγξετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να δείτε τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα και πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε.

  • Εμπνευστείτε

Αφού καταλήξετε στα βασικά, όπως τα χρώματα της μάρκας και τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να ξεχωρίσετε, θα πρέπει να αρχίσετε να συλλέγετε ιδέες έμπνευσης για το πώς να τα συνδυάσετε όλα. Και όταν λέμε έμπνευση, εννοούμε Pinterest. Είναι το απόλυτο μέρος για να βρείτε όλη την έμπνευση που μπορεί να χρειαστείτε, ανεξάρτητα από αυτό που ψάχνετε.
Δημιουργήστε έναν πίνακα για τον εαυτό σας και ξεκινήστε να καρφιτσώνετε ιδέες που σας αρέσουν, φωτογραφίες που αντικατοπτρίζουν αυτά που σας εκφράζουν και απλώς απολαύστε τη διαδικασία. Ταυτόχρονα, μην πέσετε στη παγίδα να φάτε πολύ από τον πολύτιμο χρόνο σας και καταλήξετε να καρφιτσώνετε νέα ρούχα που μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε ή DIY ιδέες για το σπίτι σας. Ναι, εκεί μπορεί να σας οδηγήσει το Pinterest στο τέλος…

  • Πρότυπα εναντίον DIY (Σχεδιάστε το μόνοι σας)

Τώρα πρέπει να πάρετε μία από τις μεγάλες αποφάσεις σχετικά με το στυλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα χρησιμοποιήσετε πρότυπα κοινωνικής δικτύωσης ή θα ακολουθήσετε μια μοναδική προσέγγιση DIY (Σχεδιάστε το μόνοι σας); Η χρήση ήδη διαθέσιμων προτύπων θα κάνει τη διαδικασία σας πιο ξέγνοιαστη και πολύ γρηγορότερη, αλλά η γοητεία μιας μοναδικής εμφάνισης μπορεί να είναι πιο ελκυστική για μερικούς. Ανεξάρτητα από το τι θα αποφασίσετε να κάνετε, θα πρέπει να γνωρίζετε τουλάχιστον τα βασικά του Photoshop, του Canva ή συναφών προγραμμάτων.

  • Χρήση προτύπων

Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει αυτό που ταιριάζει στο όραμά σας, την ευαισθησία και καλύπτει την ανταγωνιστική σας στρατηγική. Βεβαιωθείτε ότι έχει καλές κριτικές και ότι οι δημιουργοί είναι αξιόπιστοι. Ελέγξτε τα κανάλια κοινωνικών μέσων τους και αν έχουν άλλα προϊόντα με καλή βαθμολογία. Επίσης, δώστε προσοχή στην περιγραφή των προϊόντων που σκέφτεστε να αγοράσετε, καθώς ενδέχεται να υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν θα λειτουργήσουν για εσάς.
Ελέγξτε όλες τις λεπτομέρειες και μη διστάσετε να επικοινωνήστε ακόμη και με τον ίδιο τον δημιουργό εάν χρειάζεστε διευκρινίσεις σχετικά με τα πρότυπα που θα αγοράσετε. Εμπειρικά, οι περισσότεροι θα απαντήσουν μέσα σε λίγες ώρες και θα είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν σε ότι μπορεί να χρειαστείτε.

  • Η προσέγγιση DIY

Εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε τις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας από το μηδέν, είναι σημαντικό να καταλάβετε τι περιλαμβάνει στην πραγματικότητα η όλη διαδικασία. Για παράδειγμα, κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων έχει συνήθως διαφορετικές προτιμήσεις μεγέθους για τις εικόνες σας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα σχεδιάσετε με βάση αυτά τα μεγέθη. Από κάθετες φωτογραφίες για τις ιστορίες σας στο Instagram, μεγάλες αναρτήσεις για το Pinterest έως πιο οριζόντιες που πρέπει να χρησιμοποιείτε στο Facebook και το Twitter. Υπάρχουν πραγματικά πολλά και διάφορα μεγέθη που πρέπει να γνωρίζετε. Τώρα, ανάλογα με την εμφάνιση που θέλετε να δημιουργήσετε, ίσως σκεφτείτε να συμπεριλάβετε κάποια γραφικά ή άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τη μοναδική εμφάνιση που ακολουθείτε. Το ίντερνετ είναι γεμάτο από ιδέες και προϊόντα που μπορούν να σας βοηθήσουν και να κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη.
Αν ψάχνετε για μια γήινη εμφάνιση σε χρώμα τερακότας για τη μάρκα σας, είτε χρειάζεστε οργανικά σχήματα, γραμμές ζωγραφισμένες στο χέρι, φύλλωμα ή εξαιρετικά δημοφιλή στοιχεία τέχνης γραμμής, μπορείτε να τα βρείτε σχετικά εύκολα.
Έτσι, ας πούμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ιστορία Instagram από την αρχή. Τα βήματα θα ήταν να ανοίξετε το Photoshop και να δημιουργήσετε ένα αρχείο με πλάτος 1080 pixels και ύψος 1920 pixels, το οποίο είναι ένα τυπικό μέγεθος για τις ιστορίες του Instagram. Εάν έχετε ήδη τα χρώματα της μάρκας σας, θα είναι πολύ εύκολο να συνδυάσετε στοιχεία και να αποκτήσετε μια μοναδική εμφάνιση που δεν έχει κανείς άλλος.
Το μόνο που μένει να κάνετε είναι να προσθέσετε μερικές φωτογραφίες ή κείμενο, και να το φτιάξετε. Η προσαρμοσμένη ιστορία Instagram που ταιριάζει με την επωνυμία σας είναι έτοιμη να ξεκινήσει. Απλώς μεταφέρετέ το στο τηλέφωνό σας και δημοσιεύστε το με υπερηφάνεια στο Instagram.

Στο τέλος, είτε αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο είτε ξεκινήσετε τη διαδικασία από το μηδέν, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεχωρίζουν. Όντας δημιουργικοί, μοναδικοί και διαφορετικοί, θα καταλήξετε με περισσότερους ακόλουθους, περισσότερους πελάτες και τελικά περισσότερες πωλήσεις.

Αφήστε μας να σας Βοηθήσουμε

Μαζί μας, η αισθητική και το περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωση σας θα είναι ασυναγώνιστα

Επικοινωνήστε Μαζί μας Τώρα

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Copyright Promo Advertising© 2021