Αναλυτικά

Σας προσφέρουμε

Promotional Marketing

Δημιουργούμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής αξίας με συνέπεια και τεχνογνωσία

Graphic Design

Σχεδιασμός γραφικών για κάθε είδος εφαρμογής που εγγυάται άριστο αποτέλεσμα, μεγάλη απόκριση και λειτουργικότητα

Branding

Απο την ιδέα στην πράξη χρειάζεται στρατηγική, ευελιξία, μεράκι και επιμονή. Αρχίστε ή βελτιώστε την εικόνα σας μαζί μας

Εκτυπωτικές Υπηρεσίες

Εκτυπώστε παντού. Αναλαμβάνουμε και custom εκτυπωτικές εργασίες που καλύπτουν κυριολεκτικά όλο το φάσμα εκτυπωτικών απαιτήσεων

Οπτικοακουστικές Παραγωγές

Παραγωγή Φωτογραφίας και Βίντεο υψηλής ποιότητας για κάθε ανάγκη σας. Χρήση drone, Ειδικών Εφέ και 3D

Web Design & Social Media

Ας φτιάξουμε μαζί τη προσωπική ή επαγγελματική σας ιστοσελίδα, όπως επίσης και μια δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Promotional Marketing

Το προωθητικό μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο δραστηριοτήτων ως αναφορά την ανταλλαγή γνώσεων για μια συγκεκριμένη μάρκα, προϊόν ή υπηρεσία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων.

Μάρκετινγκ – είναι η διαδικασία μεταφοράς του προϊόντος σας στο κοινό. Περιλαμβάνει την ανάλυση των αναγκών των καταναλωτών και των προϊόντων των ανταγωνιστών. Αυτή η διαδικασία συνεπάγεται τη δημιουργία, τον έλεγχο, την τιμολόγηση και τη διανομή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.

Προώθηση – Είναι το βασικό στοιχείο του μάρκετινγκ. Έχει να κάνει με στρατηγικές και τεχνικές που βοηθούν στην επικοινωνία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στο ευρύ κοινό. Ο στόχος των προωθήσεων είναι να παρουσιάσετε το προϊόν σας, να αυξήσετε τη ζήτηση και να το διαφοροποιήσετε.

Είναι ζωτικής σημασίας να καθορίσετε τους στόχους προώθησης μάρκετινγκ, ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας. Υπάρχουν διάφοροι στόχοι που πρέπει να εστιάσετε:

  • Προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών.

Κάνει δυνατή την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά έναντι των υπαρχόντων,  μια ευκαιρία να βρείτε τη θέση που σας αναλογεί.

  • Ανάπτυξη της εικόνας της μάρκας.

Η εικόνα της μάρκας είναι όταν οι άνθρωποι συσχετίζουν μια μάρκα με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Για παράδειγμα, όταν σκέφτεστε για οδοντόκρεμα, μάρκες σαν τη Colgate ή την Aim έρχονται κατευθείαν στο μυαλό σας, όταν σκέφτεστε τα ελαστικά, την Pirelli ή την Bridgestone όταν σκέφτεστε το ποδόσφαιρο, τη Manchester United ή τη Barcelona. Αυτός ο στόχος προώθησης τείνει να δημιουργεί ή να αποκαθιστά την εικόνα της μάρκας και καθιστά τα προϊόντα πιο αναγνωρίσιμα μεταξύ άλλων στην αγορά.

  • Ενημέρωση πελατών.

Η προώθηση μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την ενημέρωση των ανθρώπων σχετικά με τις αλλαγές στα προϊόντα ή τις πολιτικές της μάρκας. Βοηθά επίσης στην περιγραφή των χαρακτηριστικών και των λεπτομερειών των προϊόντων.

  • Επίδειξη ανωτερότητας έναντι των ανταγωνιστών.

Όλοι χρησιμοποιούν μάρκετινγκ προώθησης αυτές τις μέρες, οπότε για να είναι ανταγωνιστική, κάθε μάρκα πρέπει να εφαρμόσει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική προώθησης.

  • Μετατροπή δυνητικών αγοραστών σε πραγματικούς πελάτες.

Εάν τα στυλ μάρκετινγκ προώθησης όπως η προσωπική πώληση, η διαφήμιση και άλλα χρησιμοποιούνται κατάλληλα, διεγείρουν τη ζήτηση για το προϊόν.

  • Προσωπικές πωλήσεις

Η ατομική επικοινωνία με πιθανούς πελάτες είναι ο πιο ακριβός και χρονοβόρος τύπος προώθησης, αλλά και ο πιο αποτελεσματικός όταν γίνεται σωστά.

  • Διαφήμιση

Οι διαφημίσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να καταστούν οι μάρκες αναγνωρίσιμες. Η καλή διαφήμιση με ένα ακριβές, στοχευμένο μήνυμα θα προσεγγίσει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους δυνητικούς πελάτες.

  • Άμεσο μάρκετινγκ

Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ που πραγματοποιείται μέσω κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, email και SMS, σκοπεύει να δημιουργήσει σχέσεις με άτομα που είχαν στο παρελθόν τη μάρκα ή το προϊόν σας υπόψη τους.

  • Προωθήσεις πωλήσεων

Οι προσφορές τονώνουν τις αγορές και τις πωλήσεις δίνοντας εκπτώσεις, επιστροφή χρημάτων, δωρεάν αποστολή, δώρα και πολλά άλλα.

  • Δημόσιες σχέσεις

Αυτό το στυλ προώθησης είναι μια ευκαιρία να χτίσετε μια θετική και ελκυστική εικόνα μάρκας. Με τις προωθήσεις δημοσίων σχέσεων, οι έμποροι αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στο εμπορικό σήμα τους, ανακαλύπτουν τις θετικές και αρνητικές σχέσεις με την εταιρεία τους και εργάζονται για την ανασυγκρότηση και βελτίωση της εικόνας της μάρκας.

Graphic Design

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι μια τέχνη όπου επαγγελματίες σχεδιαστές δημιουργούν οπτικό περιεχόμενο για να επικοινωνούν μηνύματα. Εφαρμόζοντας οπτική ιεραρχία και τεχνικές διάταξης σελίδων, οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν γραφή και εικόνες για να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών και επικεντρώνονται στη λογική της εμφάνισης στοιχείων με διαδραστικό σχεδιασμό, για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του χρήστη.

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι μια αρχαία τέχνη που αρχίσε σχεδόν απο την αυγή της ανθρωπότητας. Είναι ένας όρος που ξεκίνησε στη βιομηχανία εκτύπωσης της δεκαετίας του 1920. Συνεχίζει να καλύπτει μια σειρά δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας λογότυπου. Ο γραφικός σχεδιασμός υπό αυτή την έννοια αφορά την αισθητική και το μάρκετινγκ. Οι γραφίστες προσελκύουν θεατές χρησιμοποιώντας εικόνες, χρώμα και τυπογραφία.

Ωστόσο, οι γραφίστες που εργάζονται στο σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη (UX), πρέπει να ισσοροπούν τις στιλιστικές επιλογές σχετικά με τις θέσεις εικόνων και γραμματοσειρών με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάζουν σε συγκεκριμένες ανάγκες χρήστών, ενώ δημιουργούν όμορφα σχέδια που μεγιστοποιούν τη χρηστικότητα. Η γενική αισθητική πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό.

Παρόλο που η εργασία στην ψηφιακή εποχή σημαίνει ότι πρέπει να σχεδιάζουν με διαδραστικό λογισμικό, ο γραφικός σχεδιασμός εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από παλιές αρχές. Είναι ζωτικής σημασίας να χτυπήσετε τη σωστή χορδή των χρηστών από την πρώτη τους ματιά. Εξού και η αντιστοιχία του γραφικού σχεδιασμού με τον συναισθηματικό σχεδιασμό. Θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερή κατανόηση της θεωρίας χρωμάτων και πόσο ζωτικής σημασίας είναι η σωστή επιλογή χρωματικού συνδυασμού μεταξύ άλλων.

Συνολικά, το ζητούμενο όσο αφορά τον γραφικό σχεδιασμό είναι να εμφανίζονται αρμονικά πληροφορίες. Θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι η ομορφιά και η χρηστικότητα συμβαδίζουν και επομένως ο σχεδιασμός μπορεί να μεταφέρει διακριτικά τα ιδανικά της επωνυμίας ή των προϊόντων σας στους τελικούς χρήστες. Όταν δημιουργείται μια αξιόπιστη οπτική παρουσία, τονίζεται στους χρήστες ότι γνωρίζετε τι θέλουν να κάνουν, όχι μόνο επειδή έχετε οργανώσει αισθητικά ευχάριστα στοιχεία εκεί που οι χρήστες σας περιμένουν να τα βρουν, αλλα επειδή οι αξίες που εμφανίζουν τα σχέδιά σας αντικατοπτρίζουν επίσης τις δικές τους. Το οπτικό  περιεχόμενο θα ορίσει γρήγορα το συνολικό σχεδιασμό, οπότε φροντίστε να μην παραβλέψετε την παραμικρή λεπτομέρια που μπορεί να απογοητεύσει τους χρήστες σας.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Copyright Promo Advertising© 2021