Αναλυτικά

Σας προσφέρουμε

Promotional Marketing

Δημιουργούμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής αξίας με συνέπεια και τεχνογνωσία

Graphic Design

Σχεδιασμός γραφικών για κάθε είδος εφαρμογής που εγγυάται άριστο αποτέλεσμα, μεγάλη απόκριση και λειτουργικότητα

Branding

Απο την ιδέα στην πράξη χρειάζεται στρατηγική, ευελιξία, μεράκι και επιμονή. Αρχίστε ή βελτιώστε την εικόνα σας μαζί μας

Εκτυπωτικές Υπηρεσίες

Εκτυπώστε παντού. Αναλαμβάνουμε και custom εκτυπωτικές εργασίες που καλύπτουν κυριολεκτικά όλο το φάσμα εκτυπωτικών απαιτήσεων

Οπτικοακουστικές Παραγωγές

Παραγωγή Φωτογραφίας και Βίντεο υψηλής ποιότητας για κάθε ανάγκη σας. Χρήση drone, Ειδικών Εφέ και 3D

Web Design & Social Media

Ας φτιάξουμε μαζί τη προσωπική ή επαγγελματική σας ιστοσελίδα, όπως επίσης και μια δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.

Promotional Marketing

Το προωθητικό μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο δραστηριοτήτων ως αναφορά την ανταλλαγή γνώσεων για μια συγκεκριμένη μάρκα, προϊόν ή υπηρεσία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων.

Μάρκετινγκ – είναι η διαδικασία μεταφοράς του προϊόντος σας στο κοινό. Περιλαμβάνει την ανάλυση των αναγκών των καταναλωτών και των προϊόντων των ανταγωνιστών. Αυτή η διαδικασία συνεπάγεται τη δημιουργία, τον έλεγχο, την τιμολόγηση και τη διανομή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.

Προώθηση – Είναι το βασικό στοιχείο του μάρκετινγκ. Έχει να κάνει με στρατηγικές και τεχνικές που βοηθούν στην επικοινωνία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στο ευρύ κοινό. Ο στόχος των προωθήσεων είναι να παρουσιάσετε το προϊόν σας, να αυξήσετε τη ζήτηση και να το διαφοροποιήσετε.

Είναι ζωτικής σημασίας να καθορίσετε τους στόχους προώθησης μάρκετινγκ, ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας. Υπάρχουν διάφοροι στόχοι που πρέπει να εστιάσετε:

  • Προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών.

Κάνει δυνατή την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά έναντι των υπαρχόντων,  μια ευκαιρία να βρείτε τη θέση που σας αναλογεί.

  • Ανάπτυξη της εικόνας της μάρκας.

Η εικόνα της μάρκας είναι όταν οι άνθρωποι συσχετίζουν μια μάρκα με ένα συγκεκριμένο προϊόν. Για παράδειγμα, όταν σκέφτεστε για οδοντόκρεμα, μάρκες σαν τη Colgate ή την Aim έρχονται κατευθείαν στο μυαλό σας, όταν σκέφτεστε τα ελαστικά, την Pirelli ή την Bridgestone όταν σκέφτεστε το ποδόσφαιρο, τη Manchester United ή τη Barcelona. Αυτός ο στόχος προώθησης τείνει να δημιουργεί ή να αποκαθιστά την εικόνα της μάρκας και καθιστά τα προϊόντα πιο αναγνωρίσιμα μεταξύ άλλων στην αγορά.

  • Ενημέρωση πελατών.

Η προώθηση μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την ενημέρωση των ανθρώπων σχετικά με τις αλλαγές στα προϊόντα ή τις πολιτικές της μάρκας. Βοηθά επίσης στην περιγραφή των χαρακτηριστικών και των λεπτομερειών των προϊόντων.

  • Επίδειξη ανωτερότητας έναντι των ανταγωνιστών.

Όλοι χρησιμοποιούν μάρκετινγκ προώθησης αυτές τις μέρες, οπότε για να είναι ανταγωνιστική, κάθε μάρκα πρέπει να εφαρμόσει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική προώθησης.

  • Μετατροπή δυνητικών αγοραστών σε πραγματικούς πελάτες.

Εάν τα στυλ μάρκετινγκ προώθησης όπως η προσωπική πώληση, η διαφήμιση και άλλα χρησιμοποιούνται κατάλληλα, διεγείρουν τη ζήτηση για το προϊόν.

  • Προσωπικές πωλήσεις

Η ατομική επικοινωνία με πιθανούς πελάτες είναι ο πιο ακριβός και χρονοβόρος τύπος προώθησης, αλλά και ο πιο αποτελεσματικός όταν γίνεται σωστά.

  • Διαφήμιση

Οι διαφημίσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να καταστούν οι μάρκες αναγνωρίσιμες. Η καλή διαφήμιση με ένα ακριβές, στοχευμένο μήνυμα θα προσεγγίσει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους δυνητικούς πελάτες.

  • Άμεσο μάρκετινγκ

Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ που πραγματοποιείται μέσω κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, email και SMS, σκοπεύει να δημιουργήσει σχέσεις με άτομα που είχαν στο παρελθόν τη μάρκα ή το προϊόν σας υπόψη τους.

  • Προωθήσεις πωλήσεων

Οι προσφορές τονώνουν τις αγορές και τις πωλήσεις δίνοντας εκπτώσεις, επιστροφή χρημάτων, δωρεάν αποστολή, δώρα και πολλά άλλα.

  • Δημόσιες σχέσεις

Αυτό το στυλ προώθησης είναι μια ευκαιρία να χτίσετε μια θετική και ελκυστική εικόνα μάρκας. Με τις προωθήσεις δημοσίων σχέσεων, οι έμποροι αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στο εμπορικό σήμα τους, ανακαλύπτουν τις θετικές και αρνητικές σχέσεις με την εταιρεία τους και εργάζονται για την ανασυγκρότηση και βελτίωση της εικόνας της μάρκας.

Graphic Design

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι μια τέχνη όπου επαγγελματίες σχεδιαστές δημιουργούν οπτικό περιεχόμενο για να επικοινωνούν μηνύματα. Εφαρμόζοντας οπτική ιεραρχία και τεχνικές διάταξης σελίδων, οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν γραφή και εικόνες για να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών και επικεντρώνονται στη λογική της εμφάνισης στοιχείων με διαδραστικό σχεδιασμό, για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία του χρήστη.

Ο γραφικός σχεδιασμός είναι μια αρχαία τέχνη που αρχίσε σχεδόν απο την αυγή της ανθρωπότητας. Είναι ένας όρος που ξεκίνησε στη βιομηχανία εκτύπωσης της δεκαετίας του 1920. Συνεχίζει να καλύπτει μια σειρά δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας λογότυπου. Ο γραφικός σχεδιασμός υπό αυτή την έννοια αφορά την αισθητική και το μάρκετινγκ. Οι γραφίστες προσελκύουν θεατές χρησιμοποιώντας εικόνες, χρώμα και τυπογραφία.

Ωστόσο, οι γραφίστες που εργάζονται στο σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη (UX), πρέπει να ισσοροπούν τις στιλιστικές επιλογές σχετικά με τις θέσεις εικόνων και γραμματοσειρών με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάζουν σε συγκεκριμένες ανάγκες χρήστών, ενώ δημιουργούν όμορφα σχέδια που μεγιστοποιούν τη χρηστικότητα. Η γενική αισθητική πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό.

Παρόλο που η εργασία στην ψηφιακή εποχή σημαίνει ότι πρέπει να σχεδιάζουν με διαδραστικό λογισμικό, ο γραφικός σχεδιασμός εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από παλιές αρχές. Είναι ζωτικής σημασίας να χτυπήσετε τη σωστή χορδή των χρηστών από την πρώτη τους ματιά. Εξού και η αντιστοιχία του γραφικού σχεδιασμού με τον συναισθηματικό σχεδιασμό. Θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερή κατανόηση της θεωρίας χρωμάτων και πόσο ζωτικής σημασίας είναι η σωστή επιλογή χρωματικού συνδυασμού μεταξύ άλλων.

Συνολικά, το ζητούμενο όσο αφορά τον γραφικό σχεδιασμό είναι να εμφανίζονται αρμονικά πληροφορίες. Θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι η ομορφιά και η χρηστικότητα συμβαδίζουν και επομένως ο σχεδιασμός μπορεί να μεταφέρει διακριτικά τα ιδανικά της επωνυμίας ή των προϊόντων σας στους τελικούς χρήστες. Όταν δημιουργείται μια αξιόπιστη οπτική παρουσία, τονίζεται στους χρήστες ότι γνωρίζετε τι θέλουν να κάνουν, όχι μόνο επειδή έχετε οργανώσει αισθητικά ευχάριστα στοιχεία εκεί που οι χρήστες σας περιμένουν να τα βρουν, αλλα επειδή οι αξίες που εμφανίζουν τα σχέδιά σας αντικατοπτρίζουν επίσης τις δικές τους. Το οπτικό  περιεχόμενο θα ορίσει γρήγορα το συνολικό σχεδιασμό, οπότε φροντίστε να μην παραβλέψετε την παραμικρή λεπτομέρια που μπορεί να απογοητεύσει τους χρήστες σας.

Branding

"Η επωνυμία είναι ένα όνομα, ένας όρος, ένα σχέδιο, σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό που προσδιορίζει το προϊόν ή την υπηρεσία ενός πωλητή ως ξεχωριστό από αυτά άλλων πωλητών" (American Marketing Association)

«Σε γενικές γραμμές, ένα προϊόν είναι οτιδήποτε μπορεί να προσφερθεί σε μια αγορά για να ικανοποιήσει μια επιθυμία ή ανάγκη, συμπεριλαμβανομένων φυσικών αγαθών, υπηρεσιών, εμπειριών, γεγονότων, προσώπων, τόπων, ιδιοκτησιών, οργανισμών, πληροφοριών και ιδεών» (Kotler & Keller, 2015 ).

Μπορείτε να θεωρήσετε μια επωνυμία ως την ιδέα ή την εικόνα που έχουν στο μυαλό τους οι άνθρωποι όταν σκέφτονται συγκεκριμένα προϊόντα, υπηρεσίες και δραστηριότητες μιας εταιρείας, τόσο με πρακτικό (π.χ. «το παπούτσι είναι ελαφρύ») όσο και με συναισθηματικό τρόπο (π.χ. το παπούτσι με κάνει να νιώθω γρήγορος»). Επομένως, δεν είναι μόνο τα φυσικά χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια επωνυμία αλλά και τα συναισθήματα που αναπτύσσουν οι καταναλωτές προς την εταιρεία ή το προϊόν της. Αυτός ο συνδυασμός σωματικών και συναισθηματικών ενδείξεων ενεργοποιείται όταν εκτίθεται στο όνομα, το λογότυπο, την οπτική ταυτότητα ή ακόμα και το μήνυμα που κοινοποιείται.

  • Καταναλωτές

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μια επωνυμία παρέχει στους καταναλωτές μια συντόμευση λήψης αποφάσεων όταν αισθάνονται αναποφάσιστοι για το ίδιο προϊόν από διαφορετικές εταιρείες.

  • Εργαζόμενοι / Μέτοχοι / Τρίτα μέρη

Εκτός από το να βοηθούν τους καταναλωτές να διακρίνουν παρόμοια προϊόντα, οι επιτυχημένες στρατηγικές επωνυμίας προσθέτουν επίσης στη φήμη μιας εταιρείας. Αυτό το περιουσιακό στοιχείο μπορεί να επηρεάσει μια σειρά ανθρώπων, από καταναλωτές έως εργαζόμενους, επενδυτές, μετόχους, παρόχους και διανομείς. Για παράδειγμα, εάν δεν σας αρέσει ή δεν αισθάνεστε συνδεδεμένοι με μια επωνυμία, πιθανότατα δεν θα θέλατε να εργαστείτε για αυτήν. Ωστόσο, εάν αισθάνεστε ότι η επωνυμία σας καταλαβαίνει και προσφέρει προϊόντα που σας εμπνέουν, πιθανότατα θα θέλατε να εργαστείτε για αυτήν και να γίνετε μέρος του κόσμου της.

Οι εταιρείες τείνουν να χρησιμοποιούν διαφορετικά εργαλεία για να δημιουργήσουν και να διαμορφώσουν μια επωνυμία. Για παράδειγμα, η επωνυμία μπορεί να επιτευχθεί μέσω:

Ορισμός επωνυμίας: σκοπός, αξίες, υπόσχεση
Δήλωση θέσης επωνυμίας
Ταυτότητα επωνυμίας: όνομα, τόνος φωνής, σχεδιασμός οπτικής ταυτότητας (π.χ. σχεδιασμός λογότυπου, χρωματική παλέτα, τυπογραφίες κτλ.)
Διαφήμιση και επικοινωνία: τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά, υπαίθριες διαφημίσεις, ιστότοπος, εφαρμογές για κινητά κ.α.
Χορηγίες και συνεργασίες
Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας
Εμπειρία στο κατάστημα: Φυσικό ή Ηλεκτρονικό
Εμπειρία χώρου εργασίας και στυλ διαχείρισης
Εξυπηρέτηση πελατών
Στρατηγική τιμολόγησης

Οπτικοακουστικές Παραγωγές

Ανεξάρτητα από τη διάρκεια ή τον προϋπολογισμό σας, αντιμετωπίζουμε όλα τα έργα με τον ίδιο τρόπο. Το κάνουμε καλύτερο από όσο φανταζόσασταν.

Η παραγωγή βίντεο είναι βασικά η όλη διαδικασία δημιουργίας ενός βίντεο. Είτε πρόκειται για βίντεο επιχειρηματικού μάρκετινγκ, ταινία μικρού  ή μεγάλου μήκους,  τηλεοπτική διαφήμιση, μουσικό βίντεο ή άλλο είδος ταινίας, η διαδικασία μπορεί να διαφέρει λίγο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες, αλλά η συνολική διαδικασία είναι βασικά η ίδια. Η βασική διαδικασία μπορεί να αναλυθεί σε τρεις υποκατηγορίες:

Προπαραγωγή (Pre-production) – Η φάση οπου η αρχική ιδέα αρχίζει να παίρνει μορφή και καθορίζεται η στρατηγική της παραγωγής.
Παραγωγή – Φώτα, κάμερα, action. 
Μετά την παραγωγή (Post-production) – Μοντάζ, διόρθωση φωτισμού, τίτλοι και προσθήκη ειδικών εφέ.

Χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα εφόδια για κάθε είδους παραγωγή. Κάμερες υψηλής ευκρίνειας, χρήση σταθεροποιητών εικόνας, εναέριες λήψεις με επαγγελματικό drone. Δυνατότητα post-production compositing με προσθήκη τρισδιάστατων σκηνών και οπτικών εφέ που απογειώνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Web Design & Social Media

Σχεδίαση ιστοσελίδων και δημιουργία περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με φαντασία και μεράκι.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές δεξιότητες και κλάδους στην παραγωγή και συντήρηση ιστοσελίδων όπως ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη(UI), ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη(UX) και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι διαδραστικές τεχνολογίες που επιτρέπουν τη δημιουργία ή την ανταλλαγή/ανταλλαγή πληροφοριών, ιδεών, ενδιαφερόντων και άλλων μορφών έκφρασης μέσω εικονικών κοινοτήτων και δικτύων. Λόγω της υψηλής δημοτικότητας τους η διαφήμιση και γενικά η παρουσία της εργασία σας σε αυτά είναι καταλυτική. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο άρθρο Αισθητική στα Social Media

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Copyright Promo Advertising© 2021